Efektywne wykorzystanie Facebook Ads

Jeśli znasz media społecznościowe takie jak Facebook, Instagram i LinkedIn, ale chciałbyś zdobyć lub usystematyzować wiedzę pozwalającą na korzystanie z płatnych form reklamowych – to szkolenie jest dla Ciebie.

Dla kogo?

  • Zajmujesz się prowadzeniem komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych. Odpowiadasz za marketing i sprzedaż w swojej firmie lub pracujesz w agencji. Znasz podstawy płatnego promowania treści, ale chcesz poznać bardziej zaawansowane narzędzia i prowadzić efektywne i skuteczne kampanieosiągające zamierzone cele biznesowe
  • Jesteś niezależnym specjalistą zajmującym się reklamą internetową lub chcesz samodzielnie wypromować swoją działalność w Internecie za pomocą płatnych formatów reklamowych, masz za sobą pierwsze doświadczenia, ale wiesz, że można to robić skuteczniej
  • Chcesz być równorzędnym partnerem w rozmowach z agencją odpowiedzialną za Twoją obecność na Facebooku

Korzyści:

Dzięki zapisaniu się na to szkolenie dowiesz się jak kupić obejrzenie video za mniej niż 0,01 EUR lub przejścia na stronę za nie więcej niż 0,02 EUR. Dodatkowo wprowadzimy Cię w świat planowania skutecznych strategii reklamowych na Facebooku, LinkedIn i Instagramie, na które wydasz mniej pieniędzy, niż Ci się wydaje. To wszystko dzięki wiedzy naszych trenerów, którzy stoją za sukcesem wielu marek z trudnych, obciążonych restrykcjami prawnymi branż takich jak alkohole, czy farmacja. Dowiedz się jak przełożyć tę wiedzę i doświadczenie na wymierne efekty Twojej firmy.

  • Poznasz najnowsze trendy w płatnej reklamie
  • Dowiesz się jak tworzyć hipotezy i założenia oraz jak definiować cele kampanii marketingowej w mediach społecznościowych, tak by zakończyła się sukcesem
  • Poznasz narzędzia wykorzystywane podczas tworzenia skutecznej kampanii reklamowej i nauczysz się wykorzystywać je w zależności od celów i branży, w jakiej działasz
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające prowadzić kampanie na serwisach Facebook, Instagram i LinkedIn oraz nauczysz się analizować wyniki kampnii
  • Dowiesz się jak robić to taniej i skuteczniej

Trenerzy

Sylwester Kwiatkowski


Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób. Obecnie pracując u międzynarodowego wydawcy AdClick w Portugalii wdraża nowe rozwiązania na rynkach polskim i zagranicznych.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Michał Adamczyk


Praktyk przez duże “P”, z zamiłowania trener i szkoleniowiec. W ramach swojej digitalowej kariery z sukcesem przeprowadził samodzielnie lub nadzorował prace nad setkami kampanii online-owych. Jest zwolennikiem strategii zrównoważonego rozwoju marek, opierając go o solidne fundamenty w postaci przemyślanej strategii. Obecnie kieruje zespołem performance marketingu w agencji BrainJuice.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Program

  • Powitanie i wprowadzenie

    Start: 9:00
    45 minut

    • Przedstawienie trenerów
    • Przedstawienie się uczestników
    • Wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
    • Omówienie agendy, oczekiwań uczestników
    • Wprowadzenie do tematyki warsztatów

  • Warsztat

    45 minut

    • Ćwiczenie porządkujące wiedzę uczestników szkolenia dotyczącą mediów społecznościowych i wprowadzające podstawową terminologię

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Facebook i Instagram jako medium reklamowe

    60 minut

    • Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook: zasięg organiczny i płatny publikowanych treści, podstawowe typy i cele wykorzystywania reklam, menedżer reklam i biznes menedżer, struktura konta reklamowego i modele płatności
    • Kreacje reklamowe – podstawowe informacje i ograniczenia regulaminowe

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Facebook i Instagram jako medium reklamowe

    60 minut

    • Targetowanie w serwisie Facebook – przegląd możliwości,
    • Zaawansowane targetowanie: Facebook Pixel, Remarketing, Custom Audience, Lookalike audience
    • Zaawansowane narzędzia do analizy grupy docelowej (Audience Insights, Graph Search)
    • Reklama na serwisie Instagram: formaty i wytyczne
    • Reklama na serwisie LinkedIn: formaty, targetowanie i wytyczne
    • Jak analizować dane pochodzące z Facebook Insights, Facebook Ads Manager, Instagram for bussines, Google Analitycs

  • Lunch

    45 minut

  • Warsztat: przygotowanie skutecznej promocji postów

    60 minut

    • Zweryfikowanie celów
    • Przygotowanie profili grupy docelowej przy użyciu narzędzi Audience Insights i Graph Search
    • Przygotowanie zestawów reklamowych: dopasowanie form reklamy, ich umiejscowienia, czasu wyświetlania i modelu płatności, optymalizacja reklamy

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Warsztat: przygotowanie skutecznej kampanii efektywnościowej

    60 minut

    • Zweryfikowanie celów
    • Wykorzystanie narzędzi:
      • Sprzedażowe formaty reklamowe – mierzenie efektywności kampanii przy wykorzystaniu Google Analytics i Piksela Konwersji
      • Remarketing w oparciu o Custom Audiences oraz targetowanie Lookalike Audiences,
      • Kampanie kierowane do bazy mailingowej lub telefonicznej
      • Pozyskiwanie leadów – Lead Ads

  • Zakończenie

    15 minut

    • Sesja pytań i odpowiedzi

Cena do ustaleniaw zależności od liczby uczestników i wybranego miejsca obejmuje:

- warsztaty
- dwie przerwy kawowe oraz lunch
- bezpłatne, godzinne konsultacje po zakończeniu warsztatów
- dostęp do zamkniętej grupy na serwisie Facebook
- certyfikat potwierdzający uczestnictwo
- miesiąc użytkowania aplikacji FastTony za darmo i 10% zniżki na FastTony Ultimate
- 20% zniżki na abonament SentiOne

Zobacz też nasz inne szkolenia

Inni o nas

„Z Sylwestrem miałam przyjemność współpracować przy okazji szkoleń i warsztatów organizowanych przez Brand&People. Jego szeroka wiedza z zakresu social media, bardzo dobry warsztat trenerski, umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i prosty oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych przez niego warsztatów, przekładały się na wysokie oceny i zadowolenie uczestników. Świetny trener i ekspert. Polecam współpracę z Sylwestrem :)”

Partycja Kozub
Business Development Manager

„Szkolenia, które zrealizował Sylwester w Inchcape dotyczące social media i budowania wizerunku pracodawcy były na wysokim bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy tym jednocześnie łatwe do przyswojenie przez pracowników. Niewątpliwą zaletą były trafnie dobrane case studies i praktyczne ćwiczenia. Szczerze polecam.”

Maciej Partyka
Marketing manager | PR manager

„Szkolenia w wykonaniu Sylwestra to majstersztyk połączenia bardzo ciekawych, merytorycznych wykładów i przyjaznej, otwartej atmosfery. Przekazywana przez niego wiedza jest niewątpliwie źródłem wielu cennych informacji, uwag i wskazówek dotyczących funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych. Polecam!”

Angelika Jeżewska
Communications Manager