Efektywne wykorzystanie Facebook Ads – poziom ekspercki


Dla kogo?

  • Zajmujesz się prowadzeniem komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych. Odpowiadasz za marketing i sprzedaż w swojej firmie lub pracujesz w agencji. Znasz podstawy płatnego promowania treści, ale chcesz poznać bardziej zaawansowane narzędzia i prowadzić efektywne i skuteczne kampanieosiągające zamierzone cele biznesowe
  • Jesteś niezależnym specjalistą zajmującym się reklamą internetową lub chcesz samodzielnie wypromować swoją działalność w Internecie za pomocą płatnych formatów reklamowych, masz za sobą pierwsze doświadczenia, ale wiesz, że można to robić skuteczniej
  • Chcesz być równorzędnym partnerem w rozmowach z agencją odpowiedzialną za Twoją obecność na Facebooku

Korzyści:

Jeśli zdarzało Ci się prowadzić lub w dalszym ciągu prowadzisz kampanie reklamowe na Facebooku i uważasz, że robisz to dobrze, a przynajmniej zadowalająco, to zadaj sobie kilka pytań:

  • Czy potrafisz zbierać Custom Audience z linków kierujących do nie swojej strony?
  • Czy udało Ci się zbierać jakościowe leady poniżej 1 zł?
  • Czy wiesz jak najtaniej dotrzeć do 1 000 000 unikalnych odbiorców?

Jeśli nie udało Ci się odpowiedzieć twierdząco na choćby jedno z powyższych pytań, oznacza to, że nasze szkolenie jest idealne dla Ciebie. Pewnie nie damy Ci na nim gotowej recepty jak w ciągu miesiąca osiągnąć ROI na poziomie 1 000%, ale z pewnością dowiesz się w jaki sposób skuteczniej wykorzystać Facebooka i rożnego rodzaju narzędzia z nim współpracujące do zmaksymalizowania zysku Twojej firmy.

  • Poznasz zaawansowane modele reklamowe i sposoby wykorzystywania ich do skutecznej realizacji celów kampanii
  • Poznasz udogodnienia techniczne i możliwości Power Editora – cele kampanii, zestawy reklam, reklamy, zaawansowane grupy docelowe, remarketing i inne
  • Nauczysz się monitorować i optymalizować kampanię w zależności od obranego celu
  • Poznasz zaawansowane możliwości narzędzi takich jak: Facebook Pixel, Custom Audiences, Canvas, Facebook Live i Video
  • Poznasz skuteczne praktyki przy tworzeniu strategii reklamowej na FB – jak uzyskać wysoki Relevance Score i dowiesz się, jaki ma to wpływ na skuteczności kampanii
  • Dowiesz się jak robić to taniej i skutecznie

Trenerzy

Sylwester Kwiatkowski


Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób. Obecnie pracując u międzynarodowego wydawcy AdClick w Portugalii wdraża nowe rozwiązania na rynkach polskim i zagranicznych.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Michał Adamczyk


Praktyk przez duże “P”, z zamiłowania trener i szkoleniowiec. W ramach swojej digitalowej kariery z sukcesem przeprowadził samodzielnie lub nadzorował prace nad setkami kampanii online-owych. Jest zwolennikiem strategii zrównoważonego rozwoju marek, opierając go o solidne fundamenty w postaci przemyślanej strategii. Obecnie kieruje zespołem performance marketingu w agencji BrainJuice.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Program

  • Powitanie i wprowadzenie

    Start: 9:00
    45 minut

    • Przedstawienie trenerów
    • Przedstawienie się uczestników
    • Wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
    • Omówienie agendy, oczekiwań uczestników
    • Wprowadzenie do tematyki warsztatów

  • Warsztat

    45 minut

    • Ćwiczenie porządkujące wiedzę uczestników dotyczącą podstawowych kwestii z zakresu reklamy na serwisei Facebook

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Przypomnienie narzędzi i ich roli

    40 minut

    • Przypomnienie i usystematyzowanie wiedzy: struktura konta reklamowego, kampania, zestawy reklam, reklamy – ich typy
    • Testowanie hipotez. Cele i modele reklamowe w zależności od celów
    • Zaawansowane metody targetowania: Facebook Pixel, Custom Audiences, Lookalike Audience
    • Audience Insight I Graph Search

  • Warsztat: Facebook Audience

    30 minut

    • Budowanie custom audience w oparciu o piksel Facebooka
    • Budowanie Lookalike Audience
    • Budowanie Saved Audience

  • Moduł teoretyczny: Power Editor

    40 minut

    • Power Editor – przegląd możliwości

  • Warsztat: Power Editor

    40 minut

    • Masowe tworzenie, kopiowanie i edycja reklam w Power Editorze
    • Używanie UTM tagów

  • Lunch

    45 minut

  • Moduł teoretyczny: Optymalizacja i budżet

    20 minut

    • Kreacja i Revelance Score
    • Automated rules
    • Planowanie budżetu

  • Warsztat: Budżet

    30 minut

    • Wyliczenie budżetu potrzebnego do realizacji poszczególnych celów

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Lejek sprzedażowy

    20 minut

    • Budowa i koszty konwersji
    • Consumer journey
    • Landing page i sales magnet
    • Remarketing i konwersja

  • Moduł teoretyczny: Analityka kampanii

    20 minut

    • Omówienie raportowania: jakie wskaźniki są istotne przy pomiarze jakich celów – przegląd najważniejszych wskaźników
    • Jak sprawdzać porpawność raportów otrzymywanych od agencji

  • Warsztat: Lejek sprzedażowy i analityka

    60 minut

    • Zaprojektowanie lejka sprzedażowego
    • Analiza zestawów reklamowych ze względu na obrane cele kampanii

  • Zakończenie

    15 minut

    • Sesja pytań i odpowiedzi

Cena do ustalenia w zależności od liczby uczestników i wybranego miejsca obejmuje:

- warsztaty
- dwie przerwy kawowe oraz lunch
- bezpłatne, godzinne konsultacje po zakończeniu warsztatów
- dostęp do zamkniętej grupy na serwisie Facebook
- certyfikat potwierdzający uczestnictwo
- miesiąc użytkowania aplikacji FastTony za darmo i 10% zniżki na FastTony Ultimate
- 20% zniżki na abonament SentiOne

Zobacz też nasz inne szkolenia

Inni o nas

„Z Sylwestrem miałam przyjemność współpracować przy okazji szkoleń i warsztatów organizowanych przez Brand&People. Jego szeroka wiedza z zakresu social media, bardzo dobry warsztat trenerski, umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i prosty oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych przez niego warsztatów, przekładały się na wysokie oceny i zadowolenie uczestników. Świetny trener i ekspert. Polecam współpracę z Sylwestrem :)”

Partycja Kozub
Business Development Manager

„Szkolenia, które zrealizował Sylwester w Inchcape dotyczące social media i budowania wizerunku pracodawcy były na wysokim bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy tym jednocześnie łatwe do przyswojenie przez pracowników. Niewątpliwą zaletą były trafnie dobrane case studies i praktyczne ćwiczenia. Szczerze polecam.”

Maciej Partyka
Marketing manager | PR manager

„Szkolenia w wykonaniu Sylwestra to majstersztyk połączenia bardzo ciekawych, merytorycznych wykładów i przyjaznej, otwartej atmosfery. Przekazywana przez niego wiedza jest niewątpliwie źródłem wielu cennych informacji, uwag i wskazówek dotyczących funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych. Polecam!”

Angelika Jeżewska
Communications Manager