Komunikacja w mediach społecznościowych – strategia i egzekucja

Szkolenie skierowane jest do osób związanych z marketingiem: specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, brand managerów, managerów ds. komunikacji. Kurs będzie również przydatny dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz wszystkich, którzy chcą lepiej poznać zasady komunikacji w Social Media i budować w nich swoją markę osobistą.

Dla kogo?

  • Jesteś osobą związaną z marketingiem, PR, HR? Tworzysz lub nadzorujesz komunikację w mediach społecznościowych?
  • Chcesz samodzielnie wprowadzić swoją firmę do mediów społecznościowych i prowadzić spójną komunikację swojej marki?
  • Chcesz budować w mediach społecznościowych swoją markę osobistą?

Korzyści:

Zyskaj dostęp do wiedzy i doświadczenia trenerów, za którymi stoją największe polskie projekty social mediowe, takie jak: NIVEA (największy i najbardziej angażujący fanpage w kategorii Kosmetyki), Johnnie Walker (największy i najbardziej angażujący fanpage w kategorii Alkohole), Volkswagen Polska (fanpage, który od lat wyznacza standardy w dziedzinie komunikacji na Facebooku). Dowiedz się jak samemu prowadzić zbalansowaną komunikację, która skutecznie łączy angażowanie społeczności z realizacją celów strategicznych.

  • Dowiesz się jak rozpoznać potrzeby grupy docelowej, jej zachowania i preferencje w poszczególnych mediach społecznościowych
  • Nauczysz się planować komunikację z uwzględnieniem celów strategicznych
  • Nauczysz się korzystać z dostępnych formatów postów wykorzystywanych przez media społecznościowe
  • Poznasz najlepsze praktyki moderacji i neutralizowania sytuacji kryzysowych
  • Poznasz najważniejsze narzędzia ułatwiające codzienną komunikację w Social Mediach

Trenerzy

Sylwester Kwiatkowski


Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób. Obecnie pracując u międzynarodowego wydawcy AdClick w Portugalii wdraża nowe rozwiązania na rynkach polskim i zagranicznych.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Arkadiusz Walas


W branży marketingowej pracuje ponad 10 lat, łącząc kompetencje strategiczne, analityczne oraz projektowe. Prowadził projekty z każdego obszaru komunikacji marketingowej, ale jego specjalność to Social Media. W tym obszarze zrealizował kilkadziesiąt projektów i współtworzył kilkaset strategii.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Program

  • Powitanie i wprowadzenie

    Start: 9:00
    45 minut

    • Przedstawienie trenerów
    • Przedstawienie się uczestników
    • Wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
    • Omówienie agendy, oczekiwań uczestników
    • Wprowadzenie do tematyki warsztatów

  • Warsztat

    45 minut

    • Ćwiczenie porządkujące wiedzę uczestników szkolenia dotyczącą mediów społecznościowych i wprowadzające podstawową terminologię

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Podstawy komunikacji a Media Społecznościowe

    90 minut

    • Aktualne trendy w komunikacji: zmiana charakteru komunikacji, defragmentacja mediów, zmiana roli konsumenta
    • Istota mediów społecznościowych: co ludzie robią i czego szukają w Internecie, jak ich słuchać, jak się z nimi komunikować: co jest dla nich ważne i jaką mamy dla nich propozycję korzyści? Jakie elementy są kluczowe w budowaniu relacji z konsumentem?
    • Definiowanie grup docelowych – czyli do kogo mówimy – w jaki sposób i na jakiej podstawie określać grupę docelową?
    • Definiowanie celów komunikacyjnych na serwisie Facebook – czyli po co mówimy? – wyznaczanie celów komunikacyjnych powiązanych ze strategią organizacji, a ważnych dla grupy docelowej

  • Warsztat: Definiowanie celów i grupy docelowej

    45 minut

    • Definiowanie celów komunikacji w social media
    • Definiowanie grup docelowych
    • Wybór kanałów komunikacji

  • Lunch

    45 minut

  • Moduł teoretyczny: Definiowanie filarów komunikacji i prowadzenie komunikacji

    60 minut

    • Definiowanie filarów komunikacji
    • Techniczne aspekty prowadzenia fanpage’a: przygotowanie i publikacja wpisów
    • Wykorzystywane formaty wpisów: zdjęcie, link, video, live, Facebook Canvas
    • Edge Rank i zasięg organiczny
    • Moderacja dyskusji
    • Inne działania i ich aspekty prawne: wydarzenia, konkursy, aktywacje

  • Warsztat: Przygotowanie filarów komunikacji

    60 minut

    • Przygotowanie wątków tematycznych poruszanych w komunikacji wraz z ich źródłami i sposobami prezentacji treści

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Mierzenie efektów komunikacji

    45 minut

    • Przegląd narzędzi pozwalających na badanie rezultatów i wyciąganie wniosków. Monitoring i analityka: Facebook Insights, Social Bakers, Sotrender, Brand 24, SentiOne

  • Zakończenie

    15 minut

    • Sesja pytań i odpowiedzi

Cena do ustalenia w zależności od liczby uczestników i wybranego miejsca obejmuje:

- warsztaty
- dwie przerwy kawowe oraz lunch
- bezpłatne, godzinne konsultacje po zakończeniu warsztatów
- dostęp do zamkniętej grupy na serwisie Facebook
- certyfikat potwierdzający uczestnictwo
- miesiąc użytkowania aplikacji FastTony za darmo i 10% zniżki na FastTony Ultimate
- 20% zniżki na abonament SentiOne

Zobacz też nasz inne szkolenia

Inni o nas

„Z Sylwestrem miałam przyjemność współpracować przy okazji szkoleń i warsztatów organizowanych przez Brand&People. Jego szeroka wiedza z zakresu social media, bardzo dobry warsztat trenerski, umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i prosty oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych przez niego warsztatów, przekładały się na wysokie oceny i zadowolenie uczestników. Świetny trener i ekspert. Polecam współpracę z Sylwestrem :)”

Partycja Kozub
Business Development Manager

„Szkolenia, które zrealizował Sylwester w Inchcape dotyczące social media i budowania wizerunku pracodawcy były na wysokim bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy tym jednocześnie łatwe do przyswojenie przez pracowników. Niewątpliwą zaletą były trafnie dobrane case studies i praktyczne ćwiczenia. Szczerze polecam.”

Maciej Partyka
Marketing manager | PR manager

„Szkolenia w wykonaniu Sylwestra to majstersztyk połączenia bardzo ciekawych, merytorycznych wykładów i przyjaznej, otwartej atmosfery. Przekazywana przez niego wiedza jest niewątpliwie źródłem wielu cennych informacji, uwag i wskazówek dotyczących funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych. Polecam!”

Angelika Jeżewska
Communications Manager