LinkedIn – Personal i Employer Branding oraz Sprzedaż

Dla kogo?

  • Zajmujesz się prowadzeniem komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych. Odpowiadasz za marketing/PR/komunikację w swojej firmie. Chcesz nauczyć się wykorzystywać serwis jako kolejny skuteczny kanał komunikacji ?
  • Odpowiadasz za HR/Employer Branding w swojej firmie i chcesz nauczyć się jak wykorzystać LinkedIn do budowy wizerunku pracodawcy?
  • Interesuje Cię Personal Branding – budowa Twojego własnego profesjonalnego wizerunku?

Korzyści:

  • Nauczysz się jak wykorzystać Linkedin do Personal Brandingu
  • Dowiesz się jak zbudować swój idealny profil prywatny
  • Dowiesz się jak i gdzie budować wizerunek eksperta
  • Dowiesz się o LinkedInPulse i Slideshare
  • Poznasz zalety kont Premium
  • Dowiesz się jak wykorzystać LinkedIn do Employer Brandingu, budowy wizerunku marki czy generowania leadów
  • Poznasz możliwości reklamowe serwisu

Trenerzy

Sylwester Kwiatkowski


Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób. Obecnie pracując u międzynarodowego wydawcy AdClick w Portugalii wdraża nowe rozwiązania na rynkach polskim i zagranicznych.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Adrian Martinez


Global Sales Leader w firmie FastTony.es, dostarczającej narzędzie reklamowe bazujące na Facebook API. Swoje doświadczenie budował pracując jako Business Development Manager od usług Social Media w agencjach They.pl czy BrainJuice Group. Regularnie prowadzi szkolenia i warsztaty dla firm



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Program

  • Powitanie i wprowadzenie

    Start: 9:00
    45 minut

    • Przedstawienie trenerów
    • Przedstawienie się uczestników
    • Wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
    • Omówienie agendy, oczekiwań uczestników
    • Wprowadzenie do tematyki warsztatów

  • Moduł teoretyczny: Wprowadzenie

    90 minut

    • Charakterystyka serwisów biznesowych w Polsce i na świecie
    • Statystyki i najważniejsze dane biznesowych serwisów społecznościowych
    • Popularność i zasadność obecności w serwisie LinkedIn dla pracowników i firmy
    • Z czego składa się profil na LinkedIn – analiza i najlepsze praktyki
    • Ustawienia prywatności na LinkedIn

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Warsztat: Idealny profil

    45 minut

    • Uczestnicy przygotowują/optymalizują swój profil prywatny na LinkedIn

  • Moduł teoretyczny: LinkedIn Pulse, SlideShare i Profile komercyjne jako narzędzia Personal i Employer Branding

    90 minut

    • LinkedIn Pulse – skuteczna komunikacja
      • Dlaczego publikacja treści i regularna komunikacja są istotne?
      • Jak ustalić tematykę i język, treści publikowanych na LinkedIn w zależności od celów Personal i Employer Branding
      • Dopasowanie działań do grupy docelowej i angażowanie użytkowników
    • SlideShare – wizualna część LinkedIn.
      • Komunikacja poprzez SlideShare.
      • SlideShare jako narzędzie pozycjonowania.
      • Podstawowe zasady budowania treści w aplikacji SlideShare.
      • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych przy użyciu SlideShare.
    • Jak wykorzystać potencjał i możliwości grup na LinkedIn?
      • Jak wyszukiwać najbardziej wartościowe grupy na LinkedIn.
      • Na co należy zwrócić uwagę dołączając do grupy tematycznej.
      • Jak efektywnie postować i angażować w grupach tematycznych.
    • Sales Navigator.
      • Wyszukuj przyszłych partnerów biznesowych, pozyskuj dane.
      • Save Search – zapisuj rodzaj wyszukiwania i ustawiaj alarmy, powiadomienia.
      • Search Experience – szukaj wspólnych punktów i nawiązuj kontakt.
      • Related leads
    • Przegląd funkcji kont Premium

  • Lunch

    45 minut

  • Warsztat: Przygotowanie strategii komunikacji

    25 minut

    • Uczestnicy przygotowują strategię wykorzystania narzędzi takich jak LinkedIn Pulse, Slideshare i grupy dyskusyjne do budowy swojego wizerunku

  • Moduł teoretyczny: Company Page i narzędzia reklamowe

    60 minut

    • Company Page – jak komunikować się w profesjonalny i dostosowany do platformy sposób
      • Budowanie profilu
      • Połączenie komunikacji pracowników z komunikacją firmy
      • Showcase page – czym różni się od Company Page i kiedy warto je zakładać
    • Modele reklamowe serwisu LinkedIn
      • Możliwości targetowania
      • Dostępne formaty

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Warsztat: Przygotowanie strategii komunikacji

    45 minut

    • Uczestnicy przygotowują strategię komunikacji dla firmy przy wykorzystaniu Company Page, reklam oraz działań pracowników

  • Zakończenie

    15 minut

    • Sesja pytań i odpowiedzi

Cena do ustalenia w zależności od liczby uczestników i wybranego miejsca obejmuje:

- warsztaty
- dwie przerwy kawowe oraz lunch
- bezpłatne, godzinne konsultacje po zakończeniu warsztatów
- dostęp do zamkniętej grupy na serwisie Facebook
- certyfikat potwierdzający uczestnictwo
- miesiąc użytkowania aplikacji FastTony za darmo i 10% zniżki na FastTony Ultimate
- 20% zniżki na abonament SentiOne

Zobacz też nasz inne szkolenia

Inni o nas

„Z Sylwestrem miałam przyjemność współpracować przy okazji szkoleń i warsztatów organizowanych przez Brand&People. Jego szeroka wiedza z zakresu social media, bardzo dobry warsztat trenerski, umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i prosty oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych przez niego warsztatów, przekładały się na wysokie oceny i zadowolenie uczestników. Świetny trener i ekspert. Polecam współpracę z Sylwestrem :)”

Partycja Kozub
Business Development Manager

„Szkolenia, które zrealizował Sylwester w Inchcape dotyczące social media i budowania wizerunku pracodawcy były na wysokim bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy tym jednocześnie łatwe do przyswojenie przez pracowników. Niewątpliwą zaletą były trafnie dobrane case studies i praktyczne ćwiczenia. Szczerze polecam.”

Maciej Partyka
Marketing manager | PR manager

„Szkolenia w wykonaniu Sylwestra to majstersztyk połączenia bardzo ciekawych, merytorycznych wykładów i przyjaznej, otwartej atmosfery. Przekazywana przez niego wiedza jest niewątpliwie źródłem wielu cennych informacji, uwag i wskazówek dotyczących funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych. Polecam!”

Angelika Jeżewska
Communications Manager