Michał Adamczyk

Praktyk przez duże “P”, z zamiłowania trener i szkoleniowiec. W ramach swojej digtalowej kariery z sukcesem przeprowadził samodzielnie lub nadzorował prace nad setkami kampanii online-owych. Jest zwolennikiem strategii zrównoważonego rozwoju marek, opierając go o solidne fundamenty w postaci przemyślanej strategii. Kierował zespołami mediowymi w dwóch agencjach digitalowych. Obecnie pełni funkcję Head of Performance Marketing w grupie Absolvent.pl, gdzie wprowadza na rynek nowy produkt z obszaru HR.

Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uczelni Łazarskiego. Prowadził również liczne szkolenia z obsługi systemów Facebook Ads, Google AdWords, Google Analytics.

Współpracuje z dziesiątkami znanych brandów, w tym z trudnymi branżami, jak farmacja, FMCG, alkohole. Wśród najważniejszych marek wymienić można: Johnnie Walker, Smirnoff, Mollers, Telepizza, Nestle, Multimedia Polska, Mercedes.

Jego fachowość potwierdzają liczne certyfikaty z obsługi systemów reklamowych i analitycznych takich jak: Google AdWords, Google Doubleclick, Google Analytics, Facebook Ads, Adform, iBillboard, AirPush, i wiele innych.

Wróć