Podstawy planowania kampanii reklamowych w internecie i analityki webowej

Szkolenie pozwoli Ci zdobyć wiedzę z zakresu planowania i analityki kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie. Dzięki niemu nauczysz się stosować strategie reklamowe odpowiednie dla realizacji celów marketingowych. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci zrozumieć mechanizmy reklamy, dzięki czemu staniesz się równorzędnym partnerem w dyskusji z agencją lub domem mediowym.

Jeśli zaś jesteś przedsiębiorcą, który dopiero rozpoczyna przygodę z marketingiem internetowym, to szkolenie również pomoże Ci zrozumieć świat internetu oraz najważniejsze zasady prowadzenia skutecznych działań reklamowych online.

Dla kogo?

  • Jesteś osobą pracują w agencji reklamowej lub na stanowisku związanym z e-commerce, online marketingiem lub analizą danych w Internecie?
  • Jesteś osobą, która chce poznać lub usystematyzować zagadnienia związane z reklamą w Internecie?

Korzyści:

Nikt nie lubi jak jego dotychczasowe spojrzenie na rzeczywistość ktoś inny wywraca do góry nogami w ciągu kilku godzin. Ale my to robimy. Bo wierzymy, że terapia szokowa to najskuteczniejsza forma zdobywania wiedzy, zwłaszcza w tak dynamicznym środowisku jakim jest digital marketing. Jeśli masz więc jakieś pojęcie o kampaniach w internecie, a może właśnie planujesz przeprowadzić pierwszą z nich, to koniecznie powinieneś skorzystać z wiedzy, doświadczenia i nieszablonowego podejścia naszych trenerów, którzy w sumie zaplanowali i zrealizowali blisko tysiąc kampanii. Obiecujemy podzielić się nie tylko spektakularnymi sukcesami, ale również (a może przede wszystkim) opowiedzieć o najbardziej bolesnych błędach, na których można nauczyć się najwięcej.

  • Uzyskasz informacje dotyczące trendów i dobrych praktyk w zakresie planowania kampanii w Internecie
  • Poznasz sposoby mierzenia efektywności prowadzonych kampanii oraz nauczysz się interpretować dane analityczne z różnych elementów kampanii
  • Wskażemy Ci kierunki rozwiązywania problemów z obszaru analityki webowej
  • Poznasz narzędzia analityczne i nauczysz się używać ich właściwie dla obranych celów kampanii
  • Nauczysz się obsługi systemu Google Analytics na poziomie pozwalającym na podstawową i zaawansowaną analizę danych

Trenerzy

Sylwester Kwiatkowski


Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób. Obecnie pracując u międzynarodowego wydawcy AdClick w Portugalii wdraża nowe rozwiązania na rynkach polskim i zagranicznych.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Michał Adamczyk


Praktyk przez duże “P”, z zamiłowania trener i szkoleniowiec. W ramach swojej digitalowej kariery z sukcesem przeprowadził samodzielnie lub nadzorował prace nad setkami kampanii online-owych. Jest zwolennikiem strategii zrównoważonego rozwoju marek, opierając go o solidne fundamenty w postaci przemyślanej strategii. Obecnie kieruje zespołem performance marketingu w agencji BrainJuice.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Program

  • Powitanie i wprowadzenie

    Start: 9:00
    45 minut

    • Przedstawienie trenerów
    • Przedstawienie się uczestników
    • Wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
    • Omówienie agendy, oczekiwań uczestników
    • Wprowadzenie do tematyki warsztatów

  • Warsztat

    45 minut

    • Case study: „Czy to była dobra kampania?” – analiza wyników

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Planowanie kampanii

    120 minut

    • Trendy w marketingu internetowym
    • Consumer journey
    • Cele i rodzaje kampanii reklamowych w Internecie
    • Cookies i inne metody identyfikacji konsumentów
    • Źródła danych o konsumentach

  • Lunch

    45 minut

  • Warsztat: Zaplanowanie kampanii

    60 minut

    • Zweryfikowanie celów
    • Zdefiniowanie grupy docelowej
    • Wybór metod dotarcia oraz ram czasowych projektowanych działań

  • Moduł teoretyczny: Analityka

    90 minut

    • Implementacja kodów i skryptów
    • Źródła danych poza stroną i na stronie (badania, systemy emisyjne wydawców i sieci reklamowe oraz Google Analytics) i metody analizy
    • Google Analytics – możliwości i ograniczenia

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Warsztat: Google Analitycs

    60 minut

    • Przygotowanie raportu z kampanii na bazie danych dostarczonych przez Google Analytics

  • Zakończenie

    15 minut

    • Sesja pytań i odpowiedzi

Cena do ustalenia w zależności od liczby uczestników i wybranego miejsca obejmuje:

- warsztaty
- dwie przerwy kawowe oraz lunch
- bezpłatne, godzinne konsultacje po zakończeniu warsztatów
- dostęp do zamkniętej grupy na serwisie Facebook
- certyfikat potwierdzający uczestnictwo
- miesiąc użytkowania aplikacji FastTony za darmo i 10% zniżki na FastTony Ultimate
- 20% zniżki na abonament SentiOne

Zobacz też nasz inne szkolenia

Inni o nas

„Z Sylwestrem miałam przyjemność współpracować przy okazji szkoleń i warsztatów organizowanych przez Brand&People. Jego szeroka wiedza z zakresu social media, bardzo dobry warsztat trenerski, umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i prosty oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych przez niego warsztatów, przekładały się na wysokie oceny i zadowolenie uczestników. Świetny trener i ekspert. Polecam współpracę z Sylwestrem :)”

Partycja Kozub
Business Development Manager

„Szkolenia, które zrealizował Sylwester w Inchcape dotyczące social media i budowania wizerunku pracodawcy były na wysokim bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy tym jednocześnie łatwe do przyswojenie przez pracowników. Niewątpliwą zaletą były trafnie dobrane case studies i praktyczne ćwiczenia. Szczerze polecam.”

Maciej Partyka
Marketing manager | PR manager

„Szkolenia w wykonaniu Sylwestra to majstersztyk połączenia bardzo ciekawych, merytorycznych wykładów i przyjaznej, otwartej atmosfery. Przekazywana przez niego wiedza jest niewątpliwie źródłem wielu cennych informacji, uwag i wskazówek dotyczących funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych. Polecam!”

Angelika Jeżewska
Communications Manager