Social Media Policy – zarządzanie wpływem działań pracowników na wizerunek marki pracodawcy


Dla kogo?

To warsztaty dla osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu wpływu działań pracowników i podwykonawców w Social Media na wizerunek marki lub wizerunek marki pracodawcy

  • Jesteś osobą związaną z marketingiem i komunikacją?
  • Odpowiadasz za PR?
  • Tworzysz lub nadzorujesz komunikację w Social Media?
  • Pełnisz funkcje HR: np. odpowiadasz za szkolenia pracowników?
  • Odpowiadasz za Employer Branding?

Korzyści:

Po naszym warsztacie będziesz:

  • Wiedzieć jak zachowania pracowników mogą negatywnie (kryzysy) i pozytywnie (dobre praktyki) wpływać na wizerunek firmy
  • Potrafić przygotować się do sytuacji kryzysowych
  • Wiedzieć jak zbudować Social Media Policy dla swojej firmy
  • Być świadomym klientem (a więc czasem trudnym) i partnerem dla agencji employer brandingowych, social mediowych oraz reklamowych
  • Wiedzieć jak iluzoryczne jest poczucie prywatności w internecie
  • Wiedzieć jak zarządzać ustawieniami prywatności na serwisach społecznościowych w trosce o bezpieczeństwo swoich danych
  • Wiedzieć jak dynamicznie rozprzestrzenia się informacja w internecie i co na to wpływa

Trenerzy

Sylwester Kwiatkowski


Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób. Obecnie pracując u międzynarodowego wydawcy AdClick w Portugalii wdraża nowe rozwiązania na rynkach polskim i zagranicznych.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Łukasz Piekut


Praktyk marketingu z ponad 8 letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość budowania strategii komunikacji dla firm oraz osób prywatnych. Łukasz pracował na wszystkich stanowiskach związanych z mediami społecznościowymi w kilku agencjach, w których zrealizował setki projektów zakresu digital.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Program

  • Powitanie i wprowadzenie

    Start: 9:00
    45 minut

    • Przedstawienie trenerów
    • Przedstawienie się uczestników
    • Wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
    • Omówienie agendy, oczekiwań uczestników
    • Wprowadzenie do tematyki warsztatów

  • Moduł teoretyczny: Komunikacja w czasach Social Media

    60 minut

    • Czym jest marka w czasach social media?
    • Wpływ mikro na wizerunek makro
    • Czy pracownik lub podwykonawca może mieć wpływ na wizerunek?
    • Jaki może być negatywny wpływ (potencjalne kryzysy) i pozytywny wpływ (Employee Advocacy) pracowników na wizerunek marki

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Warsztat: Wpływ pracowników

    20 minut

    • Uczestnicy dokonują analizy potencjalnych zagrożeń

  • Moduł teoretyczny: Case studies

    60 minut

    • Jak rozprzestrzenia się informacja w Internecie?
    • Case studies: Przykłady najbardziej spektakularnych wpadek – analiza przyczyn i skutków

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Social Media Policy

    60 minut

    • Jakie firmy potrzebują social media policy?
    • Kto powinien go podpisać i kiedy?
    • Jak stworzyć dokument w swojej firmie? (metoda odgórna lub ewolucyjna)
    • W jakiej formie powinien być dostępny?
    • Przykłady dokumentów Social Media Policy : Coca Cola, Intel, Dell, Adidas

  • Lunch

    45 minut

  • Warsztat: Social Media Policy

    45 minut

    • Przygotowanie przez uczestników dokumentu Social Media Policy

  • Moduł teoretyczny: Zarządzanie kryzysem

    30 minut

    • Przyczyny kryzysów, jak je rozpoznać?
    • Czy to wpadka / sytuacja przed kryzysowa / kryzys?
    • Podstawowe zasady zachowania w sytuacji kryzysowej

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Warsztat: Sytuacja kryzysowa

    15 minut

    • Uczestnicy podzieleni na grupy otrzymują materiały z przedstawioną sytuacją, muszą rozpoznać czy sytuacja zastana będzie miała wpływ na wizerunek ich firm i jakie mogą być następstwa.

  • Moduł teoretyczny: Ustawienia prywatności

    20 minut

    • Omówienie ustawień prywatności na głównych serwisach społecznościowych

  • Warsztat: Ustawienia prywatności

    20 minut

    • Przegląd i optymalizacja ustawień prywatności uczestników szkolenia na głównych serwisach społecznościowych

  • Zakończenie

    15 minut

    • Sesja pytań i odpowiedzi

Zobacz też nasz inne szkolenia

Inni o nas

„Z Sylwestrem miałam przyjemność współpracować przy okazji szkoleń i warsztatów organizowanych przez Brand&People. Jego szeroka wiedza z zakresu social media, bardzo dobry warsztat trenerski, umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i prosty oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych przez niego warsztatów, przekładały się na wysokie oceny i zadowolenie uczestników. Świetny trener i ekspert. Polecam współpracę z Sylwestrem :)”

Partycja Kozub
Business Development Manager

„Szkolenia, które zrealizował Sylwester w Inchcape dotyczące social media i budowania wizerunku pracodawcy były na wysokim bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy tym jednocześnie łatwe do przyswojenie przez pracowników. Niewątpliwą zaletą były trafnie dobrane case studies i praktyczne ćwiczenia. Szczerze polecam.”

Maciej Partyka
Marketing manager | PR manager

„Szkolenia w wykonaniu Sylwestra to majstersztyk połączenia bardzo ciekawych, merytorycznych wykładów i przyjaznej, otwartej atmosfery. Przekazywana przez niego wiedza jest niewątpliwie źródłem wielu cennych informacji, uwag i wskazówek dotyczących funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych. Polecam!”

Angelika Jeżewska
Communications Manager