Sylwester Kwiatkowski

Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób.


Obecnie pracuje w Adclick w Porto w Portugalii mając możliwość współuczestniczenia w międzynarodowych projektach na takich rynkach jak Hiszpania, Francja, Portugalia czy Brazylia. Zajmuje się tam budowaniem strategii rozwoju nowych produktów odpowiadając za strategię content marketingową, generowanie ruchu i zaangażowania oraz monetyzację.


Jako Head of Social Media & Strategy w agencji BrainJuice Group był odpowiedzialny za strategię i realizację kampanii w Internecie. Pracował m. in. dla największych marek koncernu Diageo (Johnnie Walker, Bushmills, Baileys), L’Occitane, Mollers, Bodymax, Multimedia Polska.


Zajmował stanowisko Interactive Directora w agencji rekomendacji Streetcom, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie społecznością ekspertów Streetcom i realizację kampanii digital przy wykorzystaniu społeczności.


Przez wiele lat związany z badaniami rynku – w agencji Harder&Harder kierował działem badań i monitoringu oraz planował strategicznie zintegrowane kampanie WOMM i social media. Wcześniej przez ponad 10 lat był związany z Agencją Badań Rynku Opinia, w której w latach 2008-2009 zajmował stanowisko Prezesa Zarządu.


Od wielu lat zawodowo związany ze szkoleniami. Prowadził szkolenia z zakresu marketingu i komunikacji oraz projekty doradczo-szkoleniowe z zakresu digital marketingu, employer brandingu i komunikacji, między innymi dla ABB, Centrum Nauki Kopernik, Inchcape Motors, Sushi Wola i Akademii Enduro.

Wróć