Prowadzenie kampanii we współpracy z Influencerami

Szkolenie dla osób związanych z marketingiem: specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, brand managerów, managerów ds. komunikacji, oraz dla tych wszystkich, którzy mają styczność z działaniami komunikacyjnymi swoich firm i chcieliby się dowiedzieć w jaki sposób prowadzić skuteczne, nieszablonowe, bezpieczne dla marki kampanie we współpracy z influencerami.

Dla kogo?

  • Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób prowadzić nieszablonowe działania z influencerami?
  • Chcesz budować długofalowe relacje korzystne z punktu widzenia marki?

Korzyści:

Nasi trenerzy mają na swoim koncie współpracę z najbardziej znanymi influencerami, w ramach kampanii dla topowych marek. W ich portfolio znajdują się takie projekty, jak NIVEA Live TV (pionierska kampania na YT z udziałem m.in: Red Lipstick Monster, Radzkiej oraz Karoliny ze Stylizacje.tv), STR8 Polska (kampania z udziałem m.in. Trenuj z Krzychem, StayFly, Zuch Rysuje), Baileys (kampania z udziałem Jessici Mercedes, Kingi Paruzel), Hoja Lens Poland (kampania z udziałem Jasona Hunta, Zuch Rysuje, Kingi Paruzel). Skorzystaj z ich wiedzy i doświadczenia. Dowiedz się jak stworzyć ramy własnej strategii z udziałem influencerów i jak monetyzować te działania.

  • Dowiesz się, czym jest Influencer Marketing i jakie jest jego miejsce w strukturze współczesnych mediów
  • Nauczysz się wyszukiwać influencerów i briefować ich na realizację działań zgodnych z założeniami strategicznymi
  • Poznasz skuteczne scenariusze współpracy z influencerami, korzyści i zagrożenia, jakie płyną ze współpracy
  • Nauczysz się samodzielnie realizować działania z influencerami

Trenerzy

Sylwester Kwiatkowski


Praktyk i szkoleniowiec, od ponad 10 lat związany ze światem marketingu. Łączy poparte wieloletnim doświadczeniem agencyjnym umiejętności z tym, co sprawia mu największą przyjemność – przekazywaniem wiedzy w nieszablonowy sposób. Obecnie pracując u międzynarodowego wydawcy AdClick w Portugalii wdraża nowe rozwiązania na rynkach polskim i zagranicznych.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Arkadiusz Walas


W branży marketingowej pracuje ponad 10 lat, łącząc kompetencje strategiczne, analityczne oraz projektowe. Prowadził projekty z każdego obszaru komunikacji marketingowej, ale jego specjalność to Social Media. W tym obszarze zrealizował kilkadziesiąt projektów i współtworzył kilkaset strategii.



Przeczytaj więcej

Social media:

 

Program

  • Powitanie i wprowadzenie

    Start: 9:00
    45 minut

    • Przedstawienie trenerów
    • Przedstawienie się uczestników
    • Wymiana doświadczeń z uczestnikami warsztatów
    • Omówienie agendy, oczekiwań uczestników
    • Wprowadzenie do tematyki warsztatów

  • Warsztat

    45 minut

    • Ćwiczenie porządkujące wiedzę uczestników szkolenia o polskich Influencerach

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Podstawy Influencer marketingu

    60 minut

    • Kim jest Influencer
    • Po co marce Influencerzy?
    • Cele współpracy

  • Warsztat: Założenia i cele współpracy z Influencerami

    45 minut

    • Uczestnicy szkolenia podzieleni na grupy otrzymują opis marki oraz ogólne założenia kampanii. Ich zadaniem jest wkomponowanie w działanie Influencerów oraz określenie celów, jakie będą oni spełniać w ramach strategii.

  • Przerwa kawowa

    15 minut

  • Moduł teoretyczny: Planowanie kampanii

    60 minut

    • Gdzie i jak szukać influencerów?
      • Ranking najbardziej wpływowych blogerów
      • Statystyki w konkretnych kanałach
      • Wyszukiwarka Google – dopasowanie kontekstowe
      • Specjalistyczne platformy
      • Monitorowanie własnych kanałów i śledzenie wzmianek w Internecie
    • Jak ocenić jakość i wybrać właściwego?
      • Zasięg platform
      • Zaangażowanie społeczności
      • Postrzeganie/dopasowanie do marki
      • Rankingi
      • Historia współpracy z innymi markami
      • Analiza preferencji fanów
    • Mierniki skuteczności kampanii
      • Zasięg i ruch na stronie
      • Komentarze internautów
      • Zmiana postrzegania
      • Sprzedaż

  • Lunch

    45 minut

  • Moduł teoretyczny: Wybór i prowadzenie kampanii

    60 minut

    • Scenariusze współpracy
      • Paupering
      • Treści sponsorowane
      • Wykorzystanie influencerów jako twarzy kampanii
      • Obecność na eventach
      • Content tworzony przez Influencerów
      • Działania dedykowane
    • Jak nawiązać kontakt
      • Poprzez sieć zrzeszającą blogerów
      • Samodzielnie
    • Koszt działań oraz negocjacje
      • Dobre praktyki
      • Czego unikać?
    • Specyfika pracy z blogerami
      • Rola osobistych relacji – wpływ na jakość, cenę
      • Dekalog dobrych praktyk
      • Edukacja w zakresie wartości marki
      • Zagrożenia

  • Warsztat: Wybór i nawiązywanie kontaktu

    60 minut

    • Metody dopasowywania Influencerów do realizajic celów
    • Pierwszy kontakt
    • Ustalanie zasad współpracy

  • Zakończenie

    15 minut

    • Sesja pytań i odpowiedzi

Cena do ustalenia w zależności od liczby uczestników i wybranego miejsca obejmuje:

- warsztaty
- dwie przerwy kawowe oraz lunch
- bezpłatne, godzinne konsultacje po zakończeniu warsztatów
- dostęp do zamkniętej grupy na serwisie Facebook
- certyfikat potwierdzający uczestnictwo
- miesiąc użytkowania aplikacji FastTony za darmo i 10% zniżki na FastTony Ultimate
- 20% zniżki na abonament SentiOne

Zobacz też nasz inne szkolenia

Inni o nas

„Z Sylwestrem miałam przyjemność współpracować przy okazji szkoleń i warsztatów organizowanych przez Brand&People. Jego szeroka wiedza z zakresu social media, bardzo dobry warsztat trenerski, umiejętność przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i prosty oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych przez niego warsztatów, przekładały się na wysokie oceny i zadowolenie uczestników. Świetny trener i ekspert. Polecam współpracę z Sylwestrem :)”

Partycja Kozub
Business Development Manager

„Szkolenia, które zrealizował Sylwester w Inchcape dotyczące social media i budowania wizerunku pracodawcy były na wysokim bardzo wysokim poziomie merytorycznym przy tym jednocześnie łatwe do przyswojenie przez pracowników. Niewątpliwą zaletą były trafnie dobrane case studies i praktyczne ćwiczenia. Szczerze polecam.”

Maciej Partyka
Marketing manager | PR manager

„Szkolenia w wykonaniu Sylwestra to majstersztyk połączenia bardzo ciekawych, merytorycznych wykładów i przyjaznej, otwartej atmosfery. Przekazywana przez niego wiedza jest niewątpliwie źródłem wielu cennych informacji, uwag i wskazówek dotyczących funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych. Polecam!”

Angelika Jeżewska
Communications Manager